Splošni pogoji kamenko.si

Vse uporabnike naprošamo, da si pred uporabo naše spletne strani preberete splošne pogoje. V kolikor nadaljujete z nakupom v naši spletni trgovini, smatramo, da ste seznanjeni z vsemi pogoji poslovanja in da se z njimi tudi strinjate. Podjetje Adrema d.o.o. si pridržuje pravico do sprememb pogojev v spletni trgovini kamenko.si, pridržuje si tudi pravico do tiskarskih napak.

Podatki

Naslov spletne trgovine: kamenko.si

Ime podjetja: ADREMA agencija za B2B marketing, dogodke in relacijski marketing d.o.o.

Naslov podjetja: Miklošičeva cesta 30, 1000 Ljubljana

Matična številka: 2305682000

Davčna številka: SI85127035

Davčni zavezanec: DA

TRR je odprt pri UNICREDIT BANKA SLOVENIJA d. d.: SI56 2900 0005 0643 945

Email: kesar@kamenko.si

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine kamenko.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Spletna trgovina kamenko.si je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku. Upravlja jo podjetje Adrema d. o. o., Miklošičeva 30, 1000 Ljubljana (v nadaljevanju ponudnik). Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini. 

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine kamenko.si,  pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Zavezujoči podatki ponudnika

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja,
  • kontaktne naslove,
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev,
  • dostopnost izdelkov,
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve,
  • vse cene jasno in nedvoumno določene,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,

Izdelki v trgovini

V spletni trgovini kamenko.si se ponujajo in prodajajo knjige v fizični in elektronski obliki in promocijsko blago. 

Cene

Vse cene v spletni trgovini kamenko.si  so prodajne cene v evrih (EUR) in veljajo v trenutku, ko kupec odda naročilo. 

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec odda naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. 

Popust, promocijske kode ipd. se ne seštevajo.

Način plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • PayPal
  • Bančna transakcija
  • Kreditna kartica 
  • Plačilo po povzetju

Ponudnik kupcu izda račun v elektronski obliki ter mu ga dostavi na vnešeni elektronski naslov. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih dneh od prejema. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Nakup za pravne osebe

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da pri naročilu vnesete še davčno številko in naziv podjetja. 

Odprema blaga

Vsi artikli v spletni trgovini kamenko.si  bodo odpremljeni v okvirno 2-6 delovnih dneh od dneva plačila preko Paypala. Rok dostave je 3-8 delovnih dni.

Naročila 

Kupec odgovarja za podatke, dane v procesu izvajanja naročila. Ponudnik ne odgovarja za morebitne napake pri dostavi zaradi napačnega naslova. Po oddaji naročila kupec prejme preko elektronske pošte potrdilo o opravljenem nakupu. 

Kode za popust

Koda za popust oziroma promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine kamenko.si. Vsakršna koda za popust je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v omejenem določenem roku, sicer je neveljavna.

Kode za popust se NE seštevajo, razen v kolikor je to navedeno drugače in NE veljajo na izdelke v akciji.

Postopek nakupa

V postopku nakupa so kupcu na voljo naslednji tehnični koraki, ki vodijo do sklenitve kupoprodajne pogodbe: 

  • iskanje posameznega izdelka v ponudbi izdelkov v spletni trgovini;
  • izbor izdelka za nakup;
  • pregled količine izbranega izdelka za nakup v nakupovalni košarici;
  • izbris izdelka za nakup v nakupovalni košarici;
  • pregled cene izbranega izdelka v izbrani količini, vključno z obračunanim davkom, če se ta obračuna;
  • izbor načina plačila;
  • pregled naročila;
  • potrditev in oddaja naročila ter s tem zaključek nakupa.

Pred oddajo naročila je kupcu preko grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da pred oddajo naročila takoj in enostavno:

  • vidi in pregleda, katere izdelke je izbral in dodal v nakupovalno košarico;
  • vidi in pregleda ceno posameznega izdelka ter skupno ceno celotne izbrane količine posameznega izdelka;
  • spreminja izbrano količino posameznega izdelka in izračuna novo ceno tako spremenjene količine;
  • odstranjuje izbrane izdelke, ki jih ne želi kupiti, iz nakupovalne košarice ter
  • Pred potrditvijo naročila je kupcu  prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav pregleduje in potrjuje posamezne spremembe.

Po oddaji naročila kupec po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto.  Po oddaji naročila kupec ne more spreminjati vsebine naročila. 

Adrema d.o.o. v dogovorjenem roku naročene izdelke pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. V kolikor gre za nakup digitalnih izdelkov, kot je e-knjiga, kupec na elektronski naslov prejme povezavo, preko katere lahko dostopa do kupljene vsebine. 

Vračilo blaga in pravica do odstopa nakupa

Potrošnik ima v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov pravico, da v 14-ih dneh od prevzema blaga podjetju sporoči na e-mail kesar@kamenko.si, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga (poštnina). Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o nameravanem vračilu. Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Ponudnik ni dolžan sprejeti odkupninskih pošiljk! Izdelek, ki ga potrošnik vrača, mora biti nerabljen, nepoškodovan, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini. Blago ne sme biti nošeno, prano ali kakorkoli prirejeno osebnim potrebam. V kolikor je blago poškodovano, umazano, brez originalne embalaže ali so vidni sledovi uporabe (v notranjosti ali zunanjosti artikla), si ponudnik pridržuje pravico, da vračilo zavrne.

Po vračilu blaga bo ponudnik najkasneje v roku 14 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe vrnil kupnino z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je opravil kupec potrošnik.  Ponudnik ni dolžan vrniti stroškov, ki so nastali zaradi pošiljanja. Potrošnik se lahko odloči tudi za zamenjavo in izbere drug izdelek, a mora o tem obvestiti ponudnika hkrati z vračilom blaga.

Vračilo e-knjig po nakupu ni možno.

Izdelkov, prilagojenih po želji kupca (npr. knjiga s posvetilom), ni mogoče vrniti ali zamenjati.

Reševanje stvarne napake

Reševanje stvarne napake se rešuje v skladu z veljavno zakonodajo ter v skladu s Pogoji nakupa blaga in storitev. 

Po Zakonu o varstvu potrošnikov (ZVPot) je napaka stvarna:

  • vsebina nima lastnosti, ki omogočajo njeno normalno rabo
  • se kupcu izroči vsebina, ki se z kupljenim ne ujema

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku. Kupec nam hkrati omogoči pregled vsebine.

Stvarno napako se uveljavlja v primerih, ko blago nima garancije. Potrebno jo je uveljavljati v zakonsko predpisanih rokih.

Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Varovanje osebnih podatkov 

Z vpisom podatkov v spletni trgovini kamenko.si dovoljujete, da podjetje Adrema d.o.o.. z namenom izpolnjevanja ali uveljavljanja pravic iz pogodbenega razmerja in neposrednega trženja vzpostavi, vzdržuje in upravlja z vašimi osebnimi podatki za neomejeno časovno obdobje.

Podjetje Adrema d.o.o.. zagotavlja varstvo osebnih podatkov po zakonu, ki ureja varstvo osebnih podatkov. Kadarkoli lahko pisno ali po telefonu zahtevate, da v 15 dneh od zahteve trajno ali začasno prenehamo uporabljati vaše osebne podatke za namen neposrednega trženja.

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov kupca. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Kupčevi  podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Ponudnik za 180 dni hrani IP naslove vseh obiskovalcev spletnega mesta kamenko.si

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi kupec sam, in sicer tako, da poskrbi za ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Varnost nakupa

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Ponudnik v te namene uporablja 128-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.

Za varne avtorizacije in transakcije s kreditnimi karticami skrbi podjetje PayPal. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku ponudnika.

Piškotki

Spletno mesto kamenko.si  za delovanje strani in optimiziranje uporabniške izkušnje uporablja piškotke, ki so navedeni na povezavi “Nastavitve piškotkov” na dnu spletnega mesta. 

Avtorske pravice

Spletna trgovina kamenko.si je v lasti podjetja Adrema d. o. o., vse pravice so pridržane. 

Vsakršno posredovanje informacij iz spletnih strani je dovoljeno samo s pisno odobritvijo lastnika.

Pridržujemo si pravico do spremembe pogojev brez predhodnega obvestila.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbo lahko uporabniki pošljejo na e-mail: kesar@kamenko.si  ali po klasični pošti na naslov: Adrema d. o. o., Miklošičeva 30, 1000 Ljubljana.

Ponudnik mora v petih (5) delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. 

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Ponudnik si zato prizadeva po svojih najboljših močeh, da se spori rešijo sporazumno. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Za morebitne spore je pristojno sodišče v Ljubljani, Slovenija.